Merhaba, emzirme Danışmalığı alıyorum süt arttırıcı için Solgar Brewer vitamin B12 tablet ve hipp emzirme çayı önerdi. Acaba kullanılan var mı?kullanılan varsa Faydasını gördünüz mü ? günde ikişer tablet 3 defa kullan dedi bana çok fazla geldi. Kullanılan varsa yazabilir mi?