Kızlar ben Aptamil 1 normal olanı kullandım 1 aylık olduk zaten ama devamlı kullanmıyoruz biz zor durumlarda dışarı çıktığımda felan normal de hep emziriyorum zaten ama şimdi doktor aptamil prosyneo önerdi ama bebeğim kolik bir bebek be aptamil çok gaz yapıyor diyorlar siz ne düşünüyorsunuz? Hangi mama almalıyım