Benim kızımda 3 aylıkken oturmak istedi doktora danışmıştım hiçbir sıkıntı olmayacağını az az kucakta oturabilir demişti 4 aylıkken destekli oturdu 6 aylıkken kendi kendine oturabiliyordu bu eskiden “giyrek batması” derlerdi sanırım annem çok derdi ben tedirgin olurdum birşey olursa diye ama onlara inanmayın gerçek değil bir çocuk neyi ne zaman yapmak isterse onu çok yormadan destekleyin demişti doktorumuz 🫶