079aslankuzusu Kızlar tatile gidicez ev kiraladık orda ara öğün olarak normalde yogurt yapardım tatilde bebeğime activa alsam olurmu
mervemik 079aslankuzusu ben hep yediriyorum 10 aylık :) doktoranneyi takip ediyorum o da hep yediriyordu, yedirilmesi güvenliymiş onda görmüştüm