Merhba hanımlar benim oğlum geçen yıl hpv hastalığı geçirdi bacakları sisiti morardı yürüyemez oldu bir ay kosamaz oldu davul gibi şişti götürdük her sey normal dediler birşey yok geçici birşeymiş ama benim hep aklım da bir soru var ? Şöyle oğlum bu aralar ayaklarının çok ağrıdığını söylüyor uzanıyor biraz bide yaşına göre çok fazla hiperaktif kosar oynar yorulmaz hiç buda aklımı karıştırıyor onunla yaşıt arkadarkarı var oğlumu kadar kosamıyorlar yani bunlar normal mi sizce nedir nedendir bu tekrar götürcem doktora hangi bölüme götürmem lazım bana yardımcı olursanız sevinirimm🤲🙏🙏