Merhabalar ayın 16 sinda lazer başladım emzirme dönemim bitti o yüzden biraz yaza kaldı ama bir an öncede bir adim atmak istiyordum .neyse başladık dun biraz kese yaptım tüyler dökülmeye başladı ama bacaklarım ve koltuk altım biraz uzadı yani ne kadar dökülür acaba tüyler ara kısaltma yapmak sorun olur mu . Bide seans aralığı ne olmalı yani 1 aydan daha kısa olabilir mi ? Gittigim kız arada almamaya çalış zorunda kalmadigin sürece alma dedi . Alanlarda var .bilemedim yani kızlar yeni başladığım için. Bide kız şey dedi bana 2. Seanstan sonra 3. Ye gelene kadar tüyler geç çıkmaya başlayacak rahatsız olmayacaksın 1. Seansta 1 ay sabretmeye çalış dedi ama tecrübelerin fikirlerini bekliyorum. Buz başlıklı lazer gidiyorum bu arada.