Aslananne1 Bebeğim 3 aydır kabız ilaç kullanmamiza rağmen yapmıyor dün yine doktora gittik röntgen çektiler bağırsaklari da gaz var dedi bu gaz niye olur ki büyüdü artık kabız olduğu için mi acaba gaz oluştu
Nurcan_8034 Aslananne1 bizde de öyle canım 1 yaşında sürekli gaz yada kabız duphaloc kullanıyoruz arada fayda ediyor sürekli lavman veriyorlar gaz ilaçları kullanıyor kayısı veriyorum zeytin yağı veriyorum yapamıyor