Oğlumun kolunda önce bir sivilce vardı dün iki taneydi bugün üç olmuş Yanyana ben sinek ısırığı falandır demiştim ama 3 günde 3 tane oldu anlamadım sivilce diyorum sivilceye benziyor diye ama . Bilen varsa cildi hassas atopik dermatit zaten ama çıkan pütürtüler böyle olmuyor o zaman