Ess92 Bebekleriniz erken kalktığında eşinizin izin günüyse o da ağlamasına uyanıp yardım eder mi? Yoksa anne olarak sadece sizler mi ilgileniyorsunuz?
sezer2022 Ess92 bu gece vardiyaya gideceği için eşim uyusun diye ben kalktım bebekle,, ama çok yorgunsam sen kaldır bugün de diyorum
MirAAAn47 Ess92 eşim çok yoruluyor çok yoğun pazar günleri çalışmak istemiyor oğlum yedide kalktı bende oğlumu aldım salona getirdim eşim uyusunn die ama benden önce kalkarsa ben uyursam eşim asla beni kaldırmaz akşam oluncada beş altı gibi gezmeye galan gidiyoruz zaten pazar günü aile günü ilan ettik
sakinolpelincim Bizde uyandık 7 de babamız hala uyuyor. Altı alındı mama yedi oynadık nerdeyse tekrar uykusu geldi yatacak birazdan. Ahh uyandı ben yazarken. Bu arada bende çalışıyorum.
spav15 Ess92 vardiyalı falan çalışmıyor eşim. Ama pazar günleri kalkar bebeğimizin ağlamasına, zaten cok uyumayı sevmez eşimde aynı oğlum gibi 😄 birlikte kalkar güne başlarız ya bebekle ben emzirdikten sonra o ilgilenir, ya da kahvaltıyı hazırlar 🫶🏻
Acemanne29 Ess92 izin günü de olsa eğer durmuyorsa yatamaz zaten git sen yat desemde ilgilenir nadirdir başka odaya gidip yattığı 6 da kalkar yatakda oyalanmasını sağlarım hemen uyuyan biri olduğu için eşim o da yatar ama ağlıyorsa da bakar yardım eder ağlamasına dayanamaz uykusuz kaldım vs laflar etmez
KeremikoMoM_ Ess92 eşinizin ne iş yaptığına ne kadar çalıştığına göre değişir bence. Genelde ikimizde kalkarız oğlumuz erkencidir. Ama eğer çok yorgunsa benim kalktığımda olmuştur sonra o uyanınca da ben dinlenirim biraz
Zeliff Ess92 belli olmaz ben kalkarsan kızımı alır çıkarım odadan eşim uyusun diye. Bazende tam tersi mesela bugün kalktım yoktu ikiside. Salonda oyun oynarlarken buldum uyuyayım diye beni ellememişler. Kim denk gelirse yani.
mLyyk Ess92 Eşim gece çalışıyor. Çok yorulmadıysa sabahları bebeğimizi alır biraz oynar mamasını verir sabah uykusuna yatırıp bana teslim eder. Ben de hem o arada hem de bebeğim sabah uykusuna geçmişken uyurum 3 saat kadar fazladan 🤭 gündüzleri uyuyor eşim. Ama olur da oğlum fazla ağlarsa benim sakinleştiremediğimi anlarsa uykusundan kalkıp gelir oyun oynar sakinleştirir tekrar yatar. Sağ olsun
Tombikdonerartikcokpahali Gece 4 te bile kalktığı oluyor kızımın sabah işe gidene kadar bakıyor. 22aylik ben de diğer kızımla uyuyorum sabah da geri uyutuyor zaten.
Melis1706 Ess92 esim dun 12-8 isten cikti sonra tekrar 4-12 ise gitti.gece biraz oturduk 3 gibi yatti bugun izin gunu bebegim erken uyandi o suan biraz daha uyucak cunku 2 gundur uykusuz ama genelde kalkiyor
Bssraa2 Ess92 yardım eder ben bakarım sen uyu der ama ben daha hiç öyle yapamadım eşime bırakıp uyuyabilsem keşke bebeğim uyurken uyuyorm genelde yanımda yokken eksik hissediyorum
Ess92 Bssraa2 ben de kuzum uyanıkken uyuyamıyorum eşim benim gibi bakabilir mi acaba diye aklım kalıyor ama en azından kalkıp oyalamaya çalışabilir
beyzzsenturkk_ Ess92 uyandırırım. eger cok cok yorgunsam uyandırırım söylene söylene ilgilenir yapacak bişey yok hayat müşterek