seriiiii 7. Ayda başladım tek beşikte uyutmaya ve kendi kendine uyumaya, ilk zamanlar cok zor oldu ama ayağımda sallamaktan yorulmustum artik, uykusu geldiğini anladığım zaman kucağına bebek yastığı veriyordum baya huysuz olup ağlıyordu ama bi süre sonra yenik düşüp uykuya dalıyordu, direk beşiğine koyuyordum, bu şekilde kendisi alıştı 14 aylığız odası ayrı