Cuttepx ben geçen bayram oğluma üç tane değişik slopet almıştım. İkisi giymişti biride kalmıştı daha bir ay öncede ona yazlık büyük alısverıse çıkmıştım o yüzden ona bayramlık almadım giymedıgı çok kıyafeti var diye kendımede ithal şal ve çuval tesettürden zümrüt renginde bi takım aldım inşallah güzel olur 😀