edafmo Naciyeylmz çay seti, barbieler, kamyonetler, arabalar da bence eğitici kitaplar kadar önemli. Normal yaşamın içinden olan oyuncaklarla oynarken aslında hayatı prova ediyorlar kendilerince, hayal güçleri de gelişiyor fazlasıyla.
Pol34 Naciyeylmz benim kızım seviyor, bebekleri ayıcıkları dizer oynarız çay içiyor gibi yaparız hatta bazen gerçekten bir şeyler yer içeriz oyuncaklara da yedirir gibi yapar falan. Çevremden gördüğüm 3-4 yaşından sonra da çok oynuyor çocuklar böyle şeylerle
sarmaliklahana Naciyeylmz Cocuga bağlı bence. 10 yaısnda yegenım var ona herşeyi aldık cok güzel oynuyordu bu yas akadar sakladı. Kardeşim bize veridm ki kızım oynasın diye suan 21 aylık ve asla oyuncak sevmıyor. Dagıttım bozuldu hepsini hiç oynamadı 😏😔 o yüzden oyuncak almıyorum artık. Kızım günlük yesamı seviyor. Benle sofra kursun Çatak kaşık sofraya görürsün yeni seyler öğrensin kendi işini kendi yapsın o yapıda 🤷
queen_mom edafmo Barbie bebekler çok sağlıklı değil maalesef. Kusursuz oldukları için bilinçaltına yerleşiyor ve büyüdüklerinde onlar kadar güzel olmak istiyorlar.
Topisko queen_mom bende şöyle duymuştum. Çocukların oynamasi gereken gerçekten bebek olan bebekler. Barbie bir bebek değil. Bildiğin kadın. Göğüsleri olan popo çizgisi meydanda olan. Yani oynuycaksa eğer bir çocuk gerçekten bebek olan bir oyuncakla oynamali
queen_mom Zlm genelde kusursuz Barbie alıyor anne babalar oyuzden. Hiç çirkin Barbie ile oynayan çocuk görmedim
Zlm queen_mom ya bu da ailelerin tercih edebileceği bir şey aslında artık Sonuçta imkanı varken hep kusursuz şeylere örnek göstermesin onlarda
sheesyelllow Naciyeylmz eğitici hiç bı oyuncağa göz ucuyla bile bakmayan oğlum geçen bana barbi alın diyodu 🥴 Tamir setleri, mutfak setleri gibi oyuncakları seviyor ☺️ bence bebeğin hangi oyuncağı seviyorsa ona yonelebilirsiniz
queen_mom Denizanasi92 herkes için aynı olacak diye birşey yok tabiki. Ama psikoloji de böyle birşey var bir yerde okumuştum.
benoyleuygungordum_ Naciyeylmz çay seti,mutfak seti, meslek setleri, arabalar, toplar bunlar bence çocuğun hayal gücünü geliştiriyor. Eğitici sette gerekli bunlarda sadece eğitici set olmamalı bence.
bmmomss Naciyeylmz kızım 1 yaşında böyle oyuncakları da var eğitici oyuncakları da hepsini zaman zaman kullanıyor. Mesela çay setiyle bana çay veriyor mama diyor ımmm diyor beneklerine kaşık çatalla yediriyor ağzını şapırdatıyor 😂 güzel bence oda
edafmo ruveydaensar hahaha doğruu ama bahsettiğim aslında oyuncak bebekler oyuncaklar genel olarak özellikle Barbie değil tabii ki😂
Eminos Naciyeylmz oglum var 4 yasinda cok sever cay setlerini diger oglum 2 yasinda birlikte oynarlar donusumlu olarak oyuncak degisikligi yaparim
Deletedmom_109 Naciyeylmz çay seti gibi oyuncak da eğitici oyuncaklardır. Role play oyuncaklardır. Hani mış gibi oyunları hayali oyunları oynamak için önemli