EmineYilmaz _iclal_ vicco zaten anatomik ortopedik ayakkabılar üretiyordu yanlış hatırlamıyorsam 1-2 sene kullandık biz
_iclal_ Bide bağzı giyim mağazaların da anatomik diye geçen ayakkabılar var mesela waikiki ye gelmiş bide bi bebek giyim mağzasında vardı ikilemde kaldım açıkcası. Birde vicco kalıpları nasıl acaba yani siz kaç aylıkken kullandınız ilk adım ayakkabısını?