Yavuzselim38 Hanımlar Molfix kullanıyordum sleepye gectim ikidir sızdırma sorunu yaşıyorum başına gelen varmı
Aatamom Yavuzselim38 sleepy nin sorunu bu bende ilk basta kullandım bin pisman etti beni tüm serisi ayni molfix pure&soft kullaniyorum suan sleepy pismanliktir 😏
mLyyk Yavuzselim38 küçük bedenlerini kullanınca yapıyor. Ben 4 numaraya geçtim oğluma çok az büyük geliyor, hiç sızdırma yaşamadık
Melekbas Yavuzselim38 buyuk beden kullanabilirsiniz ben hem alerjiden hemde sizdirmadan bir cok bez degistirdim goon ve soffia sizdirmadi bizde ozellikle gece. Gece 9 da takiyorum sabah 7-8 arasi uyaninca degistiriyorum sizdirma yapmadi ama bezin kuru yeri kalmayacak derecede yapiyorsa her bez bir sure sonra sizdiriyor. Prima da sizdirmisti bizde
Mervetugrul Sleepy hep sızdırıyor. Ben ilk 1 ayda sleepy kullandım. Sonra Bebem Natural’i keşfettim. Bez ne kadar dolarsa dolsun asla sızdırmıyor. Ve %100 pamuk. Hiç pişik sorunu yaşamadık çok şükür.
Yavuzselim38 Melekbas bende 10 gibi bağlıyorum gece Molfixi sabah 8 9 gibi alıyorum altından bir kere bile sızdırma yaşamadım