Ceren55 Ne yaptıysam geçmiyor serum fizyolojik yapıyorum açılmıyor daha kötü oluyor hava veriyorum yine aynı nefes alamıyor ne yapmam lazım bilen bar tereyağ sür dediler nasıl yapıcam birşey olur mu bilen yazsın lütfen
hazalp Ceren55 öncelikle oda nemlendirici alın faydasını görürsünüz burun spreyi kullanmayın serumfizyolıjik kullandığınızda her zaman çekmenize gerek yok ve birde buharlı banyo iyi geliyor :)
Birkimseee sinemiss1 hava nemlendirici veya peteği üstüne havlu koymayı gündüz evi havalandırmayi sık sık deneyebilirsiniz