Uzun zamandır buraya yazıyorum,soruyorum nasıl yapıcaz ne yapıcaz diye. Artık belimin,kolumun ağrısından bitik durumdaydım. 1 hafta önce tamam dedim artık sallamiycam beşiğine bırakıcam kendi kendine uyusun. En fazla ne kadar ağlayabilir ki diye düşündüm ta ki 8 aylık oğlum hıçkıra hıçkıra avazı çıktığı kadar bağırıp ağlayana kadar 😂 işin kötüsü bana güveni de sarsıldı yatak odasına girdiğimiz anda çığlığı basıyordu. Düzelteyim derken iyice fena yaptım. Artık sallamak da kar etmiyordu. Her bebeğin yapısı farklı demek ki kendi çözümümüzü üreticez dedim. 3 gün önce akşam banyosunu yaptırdıktan sonra masaj, pijama rutinimizi yaptım. Beşiğine koydum youtubedan beyaz gürültüyü açtım. Gazlı zamanlarında sakinleştiriyordu belki tekrar işe yarar dedim. Elini tuttum. Gözüne baktım. Asla konuşmadım, mızırdanır gibi oldu sakince gülümsedim sadece. Elini tutmaya devam ettim. Yarım saat sonra uyudu ben şok 😅 dedim belki yorgun anına denk gelmişimdir ertesi gün de aynısını yaptım yine uyudu. Ki bu benim için mucize. Demem o ki benim oğlum beyaz gürültü elele tutuşmayla uyudu. Sizinkiler belki pışpışla yada bi yöntemle uyur. Benim oğlum sallanmayı bıraktıysa herkes bırakır 😅 sonuç olarak kendi çocuğunuza uygun yöntemi bulmanız gerekiyor ve de yaklaşık 1 hafta kadar zor geçeceğinin bilincinde olup sabırlı olmanı gerekiyor. Darısı tüm sallanarak uyuyan bebişlerin başına 😍