Fatmagulsahozuakelitok Doğum sonrasi kabızlık çeken kimler 1 ayı geçti kabızlık yaşıyorum o yüzden kilo felan veremedim hala kilom aynı duruyo nasıl geçirebilirim😑
benkosarim Fatmagulsahozuakelitok eczaneden dulcasoft var alın ve için bir daha kabız olmayacaksiniz bunu emziren anneler bebeklere bile veriyor doktorlar reçete ile değil parayla satılıyor dua edersiniz burada kaç kişiye yazdım alan kullanan herkes Allah razı olsun dedi çok tavsiye ederim ben çok çektim lagman yapacaklardı çok şükür kurtuldum.
Binnur_cam Fatmagulsahozuakelitok dulcosoft şurup ve probiyotik toz yoğurda karıştır ye ben 1 bucuk ay çektim o sıkıntıyı ölecem sandım… Birde makatta ağrı yanma vs varsa hakiki zeytinyağ sür.
Dfncgdm2022 Fatmagulsahozuakelitok bende de oldu ama 1 hafta gecmeyınce doktora gıttım bana ılac verdı bu arada normal dogum yaptıgım halde kabız oldum o ılac cok etkılıydı toz halınde tadı cok kotuydu ama cok rahatlamıstım cnm
Ezgi63 Aç karnına kayısı yiyin Üstüne ılık su Kabızlık şurupları var onlardan kullanın Bol su tüketin Yemeklerimin üstüne 1 kaşık zeytinyağı gezdirin