Sdyll Merhaba kızlar, biz yarın şehirlerarası yolculuk yapıcaz arabamızla ama arabanın içi çok sıcak oluyor hava da 29 derece gösteriyor, bebeğim de 41 günlük ne giydirmem gerekir, kısa kollu şortlu tulum giydirsem içine sıfır kollu zıbınla olur mu?
Sedoa_ Sdyll yeterli olur ama yanınıza bolca ağız mendili ince müslin örtü alın. Biz 6 aylığız dün 10 saat yol geldik. Araba klimadan serin olduğu ve pencerede güneşlik olduğı halde kucağımda emerken ya da oto koltuğunda otururken kafası terledi. Emzirirken koluma müslin örtüyü örtüp emziriyorum o yüzden Sırtı terlediğinde de ağız mendillerinden koyup terini emdiriyorum
Melekbas Sdyll pusetiniz varsa ters cekilde koyun puset ortusunu kapatin camlar acik zibinla durabilir altina muslin serin terledikce ustunu ve muslini degistirirsiniz cok terliyorlar cunku hava her yerde nerdeyse 27+ oldugu icin usumez. Terleyince degsitirmezseniz hasta olur. Yada klima acabilirsiniz camlariniza mutlaka gunesi kesmek icin birseyler alin
Gulra Biz 1 yaşındayız. 16 saat yol gittik ve çok sıcaktız sabah erken cıktığımızda hafif ince üstüne de ince bir hırka giydirdim yavaş yavaş ısındıkça soydum. Zaten klima bir süre sonra hep açıktı
Sdyll Gulra bizde sabah erken çıkıcaz o zaman zıbınsız uzun kollu tulum giydirsem öğlende şortlu kısa kollu tulum giydirsem olur mu acaba
Gulra Sdyll olur bence ama sen yinede arabanın sıcaklığına dikkat et ben cok kısa gydirmemiştim cünkü klima açtık. Zaten doktorlarda klima öneriyor