Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük dünden beri bu şekil kakası iki doktora gittim kanları idrarı temiz gazı çıktı röntgen de dediler salı günü 2 ay aşısı olduk doktor kontrolümuz vardı doktor sma optiproya geçirdi ondan sonra huysuzluk başladı ben mamadan olduğunu düşünüyorum dışkısı bu
şekilde sürekli ağlıyor hiç susmuyor uyumuyor ne yapmam lazım bilmiyorum verebileceğimm ilaç surup varmı acaba sma yi biraktim hippe geçtim tekrar onda gayet rahattı bebeğim kakasi balgamlı sumuksü kivamda aralarinda