Merhabalar, biz 1 ay 10 günlükken gittik. Kalçasında açılarda problem var dediler, çift kat bez önerdi doktor. Sonra 2 aylıkken gittiğimizde sorun olmadığını, düzeldiğini söylediler. Ama sonradan gittiğimiz başka doktordan öğrendik ki 1 ay kalça ultrasonu için çok erkenmiş ve hemen hemen her bebekte sorun çıkar o aylarda dedi. 2 aylıkken çektirseniz hiç uğraşmazdınız demişti doktor