galtan Merhaba henüz 3 gun once dogum yaptim. Meme uclarim cok aciyor ve yara oldu. Lansinoh krem disinda önerebileceğiniz krem var mi iyileştirmek icin acil yardim lutfen
mervekb galtan krem değil de gümüş kapak öneririm onu aldım rahat ettim krem ihtiyacım olmadı. İlk zamanlar bende de sizinki gibi olmuştu hemen gümüş kapak aldım.
Papatya-bahcesi galtan kremlerle para vermeyin ,direk gümüş kapak alın derim , ben bütün krem ve yağları kullandım fayda görmedim , hep para hem zaman kaybettim çok kötüydü , direk Gümüş kapak almanızı tavsiye ederim
Cylnmiray galtan eczanedeki tüm kremleri kullanmisimdir net . Acıdan kıvranıyordum sırf bu yüzden bebeği emziremedim aşırı pişmanım. Gümüş kapakla geç tanıştım 2 güne iyileşti. Ama bebeğim emme güdüsünü çoktan kaybetmişti.pisman olmadan ve daha fazla acı çekmeden gümüş kapak tavsiye ederim ama bazende gecmeyince geçmiyor. Ablam bebek eme eme iyileştirecek diyordu hep .
Aselmm galtan . Ben İlk günden beri göğüslerime strec film koyuyordum ve çok şükür hiç yara yada ağrı olmadı. Mutlaka deneyin faydasını görürsünüz. Geçmiş olsun. Sağlıkla büyütün bebisinizi 🥰💐
Fabulas galtan tahinin yağı yada usam yağı cok ıyı gelıyor. Emzirmeden önce silmeyi unutmayın gecmiş olsun
Egemenimmmm galtan 23 gün önce doğum yaptım ve denediğim aşırı memnun kaldığım yöntemi önereceğim. Doğum yapmadan karşılaştım bu yöntemle. Buzdolabı poşetini kesip göğüs uçlarına koy lansinoh kremi sürdükten sonra.Her emzirmeden sonra kremi sürmesen bile buzdolabı poşetini koy süt orayı nemli tutuyo . Bu yöntem sayesinde ne Gümüş kapağa ne kalkana gerek kaldı hiç yara olmadı göğsüm.