İyi geceler hanımlar ya birşey sorcam sizin de bebeğiniz uyumaya geçtiği süreçlerde ağzındaki emziği ha bire atıp veya düşürüyor mu ? Bebeğime verıyorum kafasını bı sağ bı sol yapıyor sürekli eliyle emziğini tutmaya çalışıyor o esnada da düşürüveriyor.karnıtok sırtı pek bi sorun yok emziği düşünce de mızmızlanmaya baslıyor uykusu bazen açılıyor gibi oluyor.neden böyle bi çağresi yokmu bu süreçin ? Nezaman biter boyle şeyler