ozge077 Bebeğimin dilinin altında bu şekilde bir ayrıklık var. 4 aylık sesleri çıkarabiliyor emmesinde dilini çıkarmasında bir problem yok. Bu şekilde görünmesi normaldir?
ozge077 Sağlık ocağı doktoruna gösterdim. Normal görünüyor yapısal farklılıklar olabilir her bebekte endişelenme falan dedi