Orhanemine insan kendini suçluyor bir de benim yüzümden çocuk sancı çekiyor diye. Belki üç dört gün başımdaki çenesi düşükler ne dediyse hepsini yaptım sıcaktan pişmeme rağmen. Atlet, çorap, terlik, yelek, kimyon çayı gibi aklınıza ne gelirse. Hiçbir şey değişmedi. En son çocuk doktoru bazı bebekler kendisi gaz yapımına meyilli. Sizinki de öyle olabilir dedi 😂 40’tan sonra azalmaya başladı bizim. Doğru damlayı bulduk, mamayı değiştirdik ve azalttık. Şimdi bir tık daha iyi 52 günlüğüz