Berra1 6 aylık Kızım yaklaşık 24 saattir 1 defa idrar yaptı normal mi kaç defa kalkıp baktım bezine yok yok gecenin bu saatti oldu uyuyamıyorum düşünmekten hiç birşey yiyip içmedi daha öncede yemiyordu daha önce bu durumu yaşayan var mı
2522 Berra1 Su bile icmedimi annesi bi doktora gorunmesi gerekir benim oglumda az yapıyordu mama yemedigi icin idrar yolu enfeksiyonu olmus olabilir minik bi doktora gorunmesinde fayda var
alintugce34 Berra1 bu şikayetiniz varsa ilk eczaneye gidin ıdrar torbası alın bıraz ıdrar almaya çalışın sonra hemen acile gidin bu sikeyinşz olduğu ıcın ıdrar isteyecektir hem zaman kaybı olmaz hastanede ıdrar almak için hemen verırsın evden getirdiğini