-Sweetdream- merhaba. Bende 3 aylıkken takıldım. Normal şartlarda 6 gün adet olurum ve çok düzenlidir. Günü gününe olurdum. Ağrım da olurdu ama sadece ilk gün. Spiralden sonra adet tarihimden 3-4 gün önce ağrı ve lekelenme başlıyordu ayrıca da yoğun adet kanamam 10 gün sürüyordu. Toplamda 12-13 gün adetli gibi ped kullanırdım. Ve ağrılı da geçerdi. 1 hafta önce doktorumla konuştum oda istersen çıkartalım dedi. Çünkü biz 6 ay bekledik düzelmedi. Doktor alışma süreci biraz bekleyelim dedi ama fayda etmedi. Çıkarttıktan 3 gün sonra adet oldum ve normal ağrıyla oldum. 6 gün sürdü sürmedi. Yani hemen eski halime döndüm. Spirali rahim atmaya çalışıyor yabancı cisim diye ondan kanama ve ağrı oluyor.