Merhaba hanımlar oğlum 23 aylık artık sütten kesmek istiyorum gündüz gelip gidip emiyor, gece de uyanıp emiyor emmeden uykuya dalmıyor artık havalar da sıcak oldu tam yaz döneminden önce kesmek istiyorum ama emzirme dışında da uyumuyor beyefendi yatakta yatıyoruz ikimizde emerek uyuyor. benim gibi olan anneler var mı tecrübelerini paylaşabilirler mi?