AliPoyrazz Normal doğumdan ne kadar sonra kuaföre gidip agda yaptınız kızlar ben çok korkuyorum çünkü bütün 34 gündür doğum yapmışım ama korkuyorum özel bölgemde hala agrı acı var
AzraTalha AliPoyrazz canım kırkımız çıktıktan sonra lazere gittim kız biliyodu zaten dopum yaptığımı. Bize acıyor gibi geliyo ama kız baktığında dikiş izi bile göremedi sıkıntı olmadı şükür
Emir11 AliPoyrazz 40. Günde gittim iç dış toplam 8 dikişin vardı hic acımadı sonrasında lazere başladım ondada sıkıntı olmadı. Konu dışı birşey merak ediyorum bende doğumdan sonra sağ bacak ağrısı başladı böyle birşey yaşayan var mı acaba
gibicibicis AliPoyrazz doktora dikişler için gittiğimde sormuştum 40tan sonra istediğin zaman yaptır demisti ama az dikisim vardı ve 15 günde iyilesmisti iz bile yoktu sizde 40 kontrolüne gittiğinizde sorun çünkü dikişler tam iyileşmediyse yaptırma diyebilir
Yeniannis_ Sırf bu korkudan dolayı ağda düşüncem tamamen cıktı aklımdan artık Jiletle alırken bile cok korktum ya.
Yeniannis_ Emir11 ben daha bugün eşime söyledim sanki bacağım çekiliyor sızlama var dikiş yerimin hizasında bacağımda.
Emir11 Yeniannis_ benimki 2 yılı geçti tüm bacağımı kaplıyor çoğu zaman zor yuruyorum. İlk zamanlar yeni doğum yaptigima yormustu doktorum ama bu kadar uzun sürmesi çok tuhaf
duruguzel AliPoyrazz 40ınız çıktıktan sonra doktorunuz kontrolde bir sorun görmezse yaptırabilirsiniz