adrmz54 erkekler genelde bu şekilde zaten. Benim oğlum 20 aylık cümle kuruyor ama şu şekilde anne gel baba gel abla gel
Kelimeleri bazen anlamıyorsun ama baya var. Biz çok kitap okuyoruz. Ama öyle okuma dediğim hayvanlar falan gösterip sesini yapıyoruz. Diğer tavsiyem bol bol yaşça büyük çocuk görmesi. Ablalar çok var oğlumun omlardan daha çok kelime öğreniyor diyebilirim