Buse18062 Hanımlar oğlum 14 aylik, dudakları şiş emzik bile tutamıyor, doktor pamukçuk dedi ilaç yazdı ama bu saat oldu emzik alamadığı için Ağlıyor canı yanıyor ne önerirsiniz doğal yöntem
Gunduz47 Buse18062 Karbonatı göğüs ucunuza sürün bir de silin karbonatlı su ile bebeğin ağzını geçer zamanla inşallah
Kayrabebe Buse18062 benimde bebeğimde de oldu pamukçuk ne yaptıysam geçmedi. Karbonat ilaç derken sürekli tekrarladı. En son çözümü karadutta buldum. 7 aylık bebeğime günde bi tane yedirdim çok şükür hemen geçti ondan sonra ara ara verdim yine şu anda tamamen iyileşti. Sizde deneyin mutlaka. Bebeğiniz de büyümüş zaten rahatlıkla verebilirsiniz
Oykuefe Buse18062 kesinlikle pudra şekeri🙈 Benim oğlumunda öyleydi sürdüm ve ertesi güne hiçbirşey kalmadı
Oburiks Buse18062 aslında uzun süreli kullanımda çok faydalı bir ilaç biz iki defa kullanmak zorunda kaldık 2 aylık ve 6 aylıkken faydasını da gördük karbonat şu da öneren var fakat ogrenc bir tadı var benim bile midem bulandı o yüzden bebeğe kullanmak istemedim
Yeniannis_ Oburiks tabiki öyle düzenli kullandım Aynı şey bütün ilaçlarda öyle Düzenli kullanılırsa etki ediyor. Aman geçti diyip bırakmamak lazım.
ladymoms_ 1 çay kaşığı karbonatlı çok az ılık auya karıştırdım gazlı bezle ıslatıp sildim geçti 2 güne çok etkili bende doktora gittim 20hunluktu kizimmeme tutmuyordu şimdi geceti Allaha sukur
Buse18062 Kayrabebe maalesef 3 gündür hastanede yatıyoruz. İlaç tedavisi başladılar yinede teşekkürler. Oğlumun ağzı bişey yiyemeyecek kadar yada maalesef