Mete23-6-2022 Canım 13 buçuk aylık olduk hala babildiyor bababaab,dedede,mamamam çok normalmis 18.ayına kadar…biz de bile anlamlı kelime yok inan…bazen kendi kendime ne sadece baba diyor kelime olarak bir tek onu heceliyor o da isterse…. Bu bebeğe göre degisiyormus maalesef…..Arkadaşın oğlu var o da babildiyor babababaab vs ama çocuk 15 aylık oldu babasini görünce net baba da diyor,mama da diyor …dediğim gibi babildama bitmiyor maalesef