incitanem3 maybeline stay24 tü galiba çok yüksek L’Oreal Paris true mach yüksek kapatıcıli ikisini de severek kullandim şu anda Maybelline su bazlı bir fondötenini kullanıyorum ama ben çok az kullanan biriyim yani ben önceden çok kullanıyordum yüksek kapatıcı olanları artık şimdi belki ayda 1-2 kere anca gördüm