4 ayı zar zor ettik,2. Ayda zaten mama+meme ile gidiyorduk,ara ara hep meme reddi yaşadım en sonuncuda da artık sütüm gelmemeye başladı zaten şimdi ara ara uykuya geçerken meme arıyor gbi geliyor veriyorum tuhf bi şeklde tutuyor ama süt gelmeyince bırakıyor gbi anlamadım,çok vicdan yapıyorum emziremedim die varmı benzer durumları yaşayanlar kaç gündür emzirmyrm süt gelmez artık yeniden sanırım ne yapmalym bilemdim,artık tamamen mama içiyor kaka sayısıda günde 1 e düştü hatta bugün hiç yapmadı daha