EmineYilmaz haticenur_asel çok üstüne oturmadım Doktor hızlı iyileşsin diye bir sarı su verdi onu düzenli kullandım başka bişi yapmadım
husnataskiin haticenur_asel hayır hissetmiyorum ve ben makata kadar kesildim makata kadar dikişlerim vardı ilk günler çok batıyordu ama şuan hissetmiyorum
ladymoms_ haticenur_asel bencede o swkildi 10 günde düştü 15 gune kanama bitti ama rahim toparlanır ya hissediyorum sanki derinden bisey cekiliyor
Papiii haticenur_asel 9 güne dusmez zaten canim bende 30 gubluk oldum.20 gunune anca dusdu dikisler simdi britanesk hala var dusmedi
denizberksmom haticenur_asel Canım ben 25.günümdeyim benim çoğu eridi ama hala biraz biraz geliyor elime . Ağrı sızı kalmadı hiç ama dediğim gibi çok az daha kalmış elime geliyor onlar da kısa bi zamanda geçer sanırım
Annebbk haticenur_asel 9 gün çok erken bence 9 günde yeni ueni oturmaya başlamıştım dikislerimin sonuncusu 35.gunde düştü
ladymoms_ haticenur_asel evet evet toparlanır o şekilde normal yani korkma bende ilk başta adet falan olcam sandım değilmiş rahim toparlaniyormus doktorda bir güzel dikiş atmış çok güzel olmuş valla bazı doktorlar güzel dikiş tamiior
Smootie haticenur_asel haticenur_asel benim sadece dışta dört dikiş vardı 20. Gün düştü komple normale dönmesi 20-25 gün.İçtede dikişi olanların 40 gün sürüyormus
Denizbkr haticenur_asel ağrı gerginlikten dolayı oluyordur. Madecasol krem kullandım ben 40 gün boyunca her tuvalette
gececimon haticenur_asel bende normal yaptım. Çok yırtığım ve dikişim vardı iç dış kesiyle beraber, 5ci ayımda bile iç dikiş geldiğini biliyorum ağrısı sızısı da çok normal benim alt acım 7ci ayımda bitmişti hemen hemen