Rosaa Kızlar merhabalar, kiraz buzlukta saklanır mj acaba ? Deneyeninizj varmı? Çıkartınca kötü olmiyor mu ?
2-prensannesi Rosaa ben komposto falan yapmak için koyuyorum ama yemek için soruyorsan tadı biraz değişiyor
Tatlican Rosaa Evet cirkin oluyor ben koymustum hicbir meyve yemelik icin guzel olmuyor .içecek icin koyuyirum ben
simiyyy Ben vişne saklıyom ama kiraz neden olmasın. Ha çıkarıp tekrar meyve olarak tüketilmez onu biliyorum. İşte meyve suyudur kektir falan o işler için oluyo
Tatlican Rosaa keki bilmemde ben visne kiraz kara uzum cilek erik kizima meyve suyu icin koyuyorum buyil kiraz koymadm