Mavi10 benim doğumdan önce de vardı canım ara ara çıkıyor ne kadar kremler falan kullansam da onlar rahatlatmadı direk bir kerede ya da çok kötüyse ikincide seni kesin rahatlatacak bir tarif söyleyeyim. Toparlak patlıcanlar oluyor ya tam adını bilmiyorum onların fidesini al yapraklarını kurut nane gibi daha sonra o yaprakları ateşte yakıp kül haline getir ve o külü basurun üstüne bas, eğer eşine falan yaptırabilirsen güzelce içine doğru da ittittir biraz bunu gece yatmadan önce yap ki tuvalete falan çıkma o kül orayı ısırgan otu değmiş gibi yiyor kaşındırıyor. İnşallah sabahına basurun inmiş geçmiş olur daha sonra tuvaletine çıkabilirsin ilk tuvaletinin acılı olacağını düşünürsende anestol sür uyuşsun biraz sonra tuvalete çık. Kendimde sağlıkçıyım inan ilaçların her türlüsünü denedim ameliyatta düşündüm ama tekrar edebiliyor diye acıdan da korktum çözümüm bu oldu