Kızlar doğum yapalı neredeyse 3 ay olacak ve ben lekelenme yaşıyorum bir gün bakıyorum regl gibi başlıyor bir saat sonra bakıyorum bisey yok 1 2 gün sonra yine aynı. Öyle kahverengi falan değil bildiğimiz regl rengi yani başına gelen varmi aceba ?doktora gitmeyi düşünüyorum.