Merhaba tecrübeli annelee bebeğim 20 günlük ilk günden beri mama veriyorum çünkü sütüm inanılmaz az aptamil prosyno veriyoruz ama her saat uyanıyor doymuyor sanırım sütü sonradan artan varmı hastane tipi pompa bile kiraladım yediklerime dikkat ediyorum ama kısmet sanırım aynı durumda olan varmı vicdanen çok rahatsizim