Bernaaazynp hahaha valla keyifleri gelince gülüyorlar benimki de 5 aylık olacak haftaya ama haftada 1 ya da 2 kere duyuyorum kahkahasını. Ne şebeklikler yapıyorum anca ağzını açıp gevşek gevşek kıvranıyor sıpa 😁 geçen annem geldi uzanıyordu tv karşısında ben de ayak ucuna oturdum kucağıma oğlum yüzünü anneme çevirdim yani tam annemin ayaklarının önündeyiz. Annem ayaklarıyla oyun yaptı ayaklarını birbirine vurunca bir kahkaha attı anlatamam 10 kere falan kıkır kıkır güldü. Ertesi gün yaptık aynı şeyi kahkaha yok 😁😁