keremegee Kozlar 4 aylık bebeğim var ve tabi ki korunuyoruz ama hala regl olamadığım için sürekli hamileymişim gibi hissediyorum. Sizde buna benzer his yaşıyor musunuz ya da neler yapmıyorsunuz
SCerenY keremegee ben eşimle birlikte olmadığım ayda bile test yapmış kadınım. Biraz da korkudan geliyor o hissiyat bence 🙈 regl olmadığınız için şişkinliğiniz de vardır belki. Çok emin olamıyorsanız test yapın rahatlarsınız ama iyi korunuyorsanız psikolojiktir büyük ihtimal
keremegee SCerenY ya psikolojik olduğunu düşünüyorum. Ama insanda bu kuşkuyla her ay yaşayamaz😂 benim eve bi 100 tane test almam gerek😂