Kızlar çok uzun değil 4 Max 5 saatlik bir yolculuktan yapicaz ama bebeğim ve ben tek olucaz, bir de kedimiz 🌸 ama korkuyorum durmaz diye. Normalde aşırı aşırı zor bir bebek değil. İki saat uyursa iki saat nasıl geçer diye düşünüyorum. Akşam uyku saatinde alsam uyuyup uyumayacagindan da emin degilim o yüzden gece yolculuğu yapmak istemiyorum. Açıkçası rahat olamamaktan ve etraftaki insanlardan çekiniyorum. Yoksa bebeğimle evde çok rahatız. Eşim iki koltuk alalım diyor ama bence gerek yok biletler almış başını gidiyor tek koktukta rahat edebiliriz diye düşünüyorum ama yine de önerilerinizi bekliyorum. Otobüste oyalama teknikleri 🌸🐣