Merhabalar. Yakınında ya da çocuğunda otizm farklılığı olup konuşmaya başlayan var mı? Oğlum 2,5 yaşında yoğun özel eğitim alıyo. Konuşmaya başlamış olanlar deneyimlerini yazwr ise çoook duanederim. Lütfen tica ediyorum.
Nasıl eğitimler aldılar nerelere gittiler