Bestlak 2 şişe bende kullandım 3 ay , 1 aydır kullanmıyorum . Solgar kullanıyorum başlarda etkiliydi ama şu an bilemiyorum . Bestlak uyku yapmadı bende. Yenidoğan zamanda iyi geceler çayı içiyordum yatmadan önce o uyku yapmıştı . Şimdi sıcak olduğu için içesim gelmiyor