Arkadaşlar ben doğum yapalı 9 ay oluyor. Kızımın sağlığı yerinde ve hiç ayrı kalmadık kuvez vs. Neyse ben doğum yaptım yapalı kaygılarım bir türlü bitmiyor ve bu beni çok rahatsız ediyor. İşe gidiyorum gelirken aklıma binbir türlü şeyler geliyor kızımla alakalı olumsuz yönde. Deprem de kötü etkiledi tabii İstanbul’da yaşıyoruz ve hala çok korkuyorum ama mesela annem kızıma bakarken balkona çıkarma sakın düşer falan diyorum hep aklıma böyle kötü senaryolar geliyor yolda gidiyoruz mesela kızım kucağındaysan sanki bize araba çarpacak diye düşünüyorum o an aklıma böyle saçma sapan şeyler geliyor. Düşünme bunları düşünme kötüyü çağırırsın diye telkin etmeye çalışıyorum kendimi ama yok. Benle aynı zamanlarda doğum yapan arkadaşlarım var onlara sordum benim yardım almam gerektiğini söylediler sizlerde de böyle duygular var mı merak ediyorum. Bu arada hiç çekinmem yardım alırım sadece ben mi yaşıyorum merak ediyorum😔 çok yorucu gerçekten çok yoruldum