Elanur-mehmetaliannesi 2 aylık oldu bugün kızım. Ama 3 gündür gazı çok kötü kokuyor. Bunun için hasyaneye gidilmesi gerekir mi
AzraTalha Elanur-mehmetaliannesi bildiğim kadarıyla üşütme olursa gazı ve çişi koku yapar canım. Ama ateşi falan yoksa telaş etme geçer annesi.
Melis1706 Elanur-mehmetaliannesi ates tarzi birsey yoksa gerek yok ama usutmus o ondan koku yapar naskl giydiriyorsun bebegin kucuk cunku
Duygukus Elanur-mehmetaliannesi bizimde böyleydi yaklaşık 20 gün falan sürdü o kadar kötüydü ki insanlara anlayamıyorduk çocuk yaptı biz değiş diye çok zor durumda kalıyorduk toplum içinde 2.5-3 aylık tı o zamanlar geçti sonra doktora sorduğumda da olabilir bişey yapmaya gerek yok ama takip edelim demişti
Elanur-mehmetaliannesi Melis1706 ateş vs yok sadece mizmiz. Altına ayaklı pijama zıbın üstüne de tulum giyiyor. Hava alsın diye 10-20 dk bı dışarıya balkona vs çıkıyoruz o sıra havalar çok duzensz Ankara’da şapka oluyor ama bilmiyorum 🤔
Elanur-mehmetaliannesi Duygukus kontrol gunumuzde yokru ama bı takip edeyim olmazsa mecbur gosterrm bı
Melis1706 Elanur-mehmetaliannesi giyimi iyi belki balkonda biraz usumus olabilir esen zamanlarda cikarmazsin belki hava degisiminden olmus olabilir saglikla buyusun insallah🥰
Denizbkr Elanur-mehmetaliannesi kakasını 3 4 gün yapmayıncada koku olur. Bizim ilk doğduğundan beri genelde kokulu gazı. Üşütme vsden de değil. Doktor olabilir çok normal dedi.
MinikPandam_ Elanur-mehmetaliannesi heheeh benim kızın da kakası osurugu kötü kokardı sormuştum normal demişti doktor. Önemli olan kaka rengi. Eğer siyah kırmızı beyaz vs değilse sıkıntı yok muhtemelen 😊
DuyguveUygar Elanur-mehmetaliannesi benim oğlumun 3. Aydan beri gazı hep kötü kokulu bişeyi yok 🤷♀️ acaba üşütüyormu şimdi yazılanları okuyunca endişelendim 5 aylık
Bayanseker Elanur-mehmetaliannesi mama kullanıyorsanız gazının kokması normal bizimki de 2 aylıktan başladı hala da öyle 4 aylık olacak her gaz yaptığında çok kötü kokuyor
Bayanseker Elanur-mehmetaliannesi o zaman bilemiyorum biz mama da kullanıyoruz ben ona bağlıyordum belki normaldir belki de siz ya da bebeğiniz üşütüyor olabilirsiniz