Fatma69 Kızlar ben eşim,2 tane de cocugum var istanbuldayız aylık 3,500 tl kartıma yatırıyor haftalık ta 200 tl paZar parası alıyorım ama yetmiyor sizler ne kadar alıyorsunuz bu ücret az degil mi ya eşimden zam isticem de😁
Ogulluana Fatma69 bir haftalık pazar alisverisi 500 civarı marketi hiç hesap etmedim ama toplamda 5-6 bini buluyor dışarda yemek yeme hariç tabi
benkosarim Fatma69 en az 6-7 bin gidiyor bir ayda her şey çok pahalı o da daha ucuzluk marketlerinden aldığımız halde sen öyle nasıl geçiniyorsun helal size
Fatma69 Noname21 akşam saatleri uygun olıyor bezelye fasulye dolma biber ,kiraz karpuz maydonoz muz aldım mesala dün
Fatma69 benkosarim stok yapmıyorum ne bitmişse onu alıyorım cok da market geziyorum ama iki aydır çok zorlandım ayın ortasında para bitiyor
Ezogelin_n Fatma69 bizde evde. 4 kişiyiz haftalık ortalama 400 aylık 1600 pazar hergun gibi markete gidiyoruz çok yakın ortalama 200 aylık büyük alışveriş en az 1000 2000 arası yani aylık 5 6 bin buluyor hatta stok yaparsak geçiyor
Menessasmom Fatma69 aylık ortalama 3-4 gdiyor market ve manav oda çok tavuk kıyma et tüketemiyoruz yani ona rağmen. Günlük alınan içecek ekmek vs bişey lazım olan şeyleri saymıyorum toplam aylık 5-6 gidiyordur ama çok pahalı herşey ya
Berilsmom13 Fatma69 her ay değişmekle birlikte geçen pazar markete çıktım 1900 tuttu eve geldim online sipariş verdim oda 800 dü sanırsam. Meyvedir vs eşim nerdeyse hergün alır çünkü kızım meyve canavarı 4000-5000 buluyordur sanırım beziyle mamasıyla birlikte
Aomom Fatma69 ben artık hesap etmiyorum etiketlere de bakmıyorum ipin ucu kaçtı bende kasiyer ne derse verip çıkıyorum şaşırmıyorum da olabilir o kadardır tamam diyip 😀
2020oykuaNNESI Fatma69 ya gözünü seveyim şöyle gerçek postlarin yapa biliyorsa isteyin bence herşey çok pahalı 100 TL pazar arabasını komple doluyorken şuan 1000 en az markete gidiyorsun 1000 en az
Oburiks Fatma69 2-3 gidiyordur mesela yıl içerisinde etimiz için kurban keser buzluğa atarız yıllık o yüzden et almayız (kurban dışında) sebze meyve de ihtiyac oldukça alırım haftalık alışverişin olmaz hersey marketten zaten bebek için toplu yaparız genelde 3 ayda bir arada dışarıda yeriz ama bilmiyorum cok gitmiyor ya bizde o gün ne yemek yapacaksam ona göre marketten alırım hiç ekstra bisey almam ama haftalık 1 kilo zeytin gider çünkü ben herseyi zeytinle yerim başka da yok tanı gider
2020oykuaNNESI Oburiks Allah herkesin yardımcısı olsun çay kaşığı ile verip kepçeyle geri alınıyor bizden ama herkes kör olmuş gibi
Oburiks Fatma69 yani ayda 3-4 defa dışarıdan yemek işte et ihtiyacımız olmuyo kurban kestiğimiz için eti kemiği yağı herseyini ayırıyoruz sebze meyve alıyoruz genelde çok hazır tüketmiyoruz karşıyım ben hazır a biraz et bile almam kasaptan kolay kolay ne olduğunu bilmediğim için süt yoğurt çok gider tatlı sevmem yemem o yüzden yapmam da ama eşimin elinin ayarı yok markete tek gidince hersey alıyor sagolsun ben bir yerden kisarken o kistigim yeri kapatıyor boş harcama yaparak 😂