Alinzi Kızlar nişan kıyafetimi 1 defa giyindim , çok severek aldım . Gelinliğimi ise 3 4 saat giyindim özel dikim , sadece nikahım oldu yepyeni . Etiketi bile duruyor . İlgilenen varsa yazarsa sevinirim . Resimleri yüklüyorum 