Bebeğim 95 günlük, sadece anne sütü ile besleniyor. Gümüş kapak kullandığım için çatlama ve kanama hiç olmadı ama ne zaman gümüş kapağı kullanmayı bıraksam kısa sürede hassasiyet oluşuyor ve uyuşana kadar emzirirken canım çok yanıyor. Emzirme pozisyonum doğru ama bebeğim ağzını biraz küçük açıyor sanki, nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum. Artık emzirmenin doğal keyfine varmak istiyorum. Gümüş kapağı uzun kullanmanın da iyi olmadığını biliyorum. Meme hassasiyetinin sona ermesi için ne önerirsiniz?