cocomelon Mini9 ben memorial sami akbuğa ya gidiyorum memorialde memnune hanımda çok iyi onun haricinde medicalparkta engin yurdakul çok iyiymiş bide güven hastanesinde bi doktor dediler
Ademefee Mini9 özel subayevleri çocuk polikliniği DR ORHAN PEKUZ Çocukluk doktorumdu şimdide oğlumun doktoru.😊
migade Mini9 medicalde Engin hocaya gidiyoruz herşeye normal diyerek rahatlatıyor bizi,bu ay bunlar bunlar olacak diye anlatıyor(oluyorda) , ilgiside gayet iyi sadece randevuyu çok önceden almak gerekiyor
Mini9 migade yani rutin kontroll önceden belli olduğu için sorun olmaz ama acil bi durumda kendisine ulaşabiliyor musunuz ?
Snlevrn Mini9 Ben akay hastanesinde dogum yaptim ve bebegimide orda takip ediyorlar dilek hocaya gidiyorum ve gayet menmunum tavsiye ederim randevun olmasa bile mutlaka ilgileniyor bebekle
Mini9 Snlevrn randevu olmasa bile ilgilenmesi gerçekten önemli acil bi durum olabilir çünkü kesinlikle değerlendireceğim 🤗
Denkersirin Nen memorialde incilay hanıma gidiyorum doğumu orada yaptım ilk muayene için yönlendirdiler,o zamandan beri çok memnunuz. Doğum sonrası ilk kontrolümüzü de Memnune hanım yapmıştı o da iyi bir doktor
Adatuna Biz vedat köseoğlu’na gidiyoruz. Hastanede değil özel muayenesi var, harika biri. Çok memnunuz, çok önemli tespitlerde bulundj gerçekten. Ümitköy taraflarında
Mini9 Adatuna sağlık sigortamız karşılamıyor özel muayenehane olduğu için ama yine de aklımda bulunsun teşekkür ederim ☺️☺️