berenselen-16 aynı durumdayım 😔sabır sabır bir yere kadar sonra kızıyorum bağırıyorum oğluma ve çok pişman oluyorum,kendime kızıyorum, diyorum ki o çok masum, Allah’ın bana verdiği emaneti, nasıl hesabını verecem,ama sonra yine aynı şeyler oluyor,tek başına bakıyorum eşim sabah 9 gece 12 de geliyor,izini yok 😐 Allah yardımcımiz olsun